پیشگیری بهتر از تجاوز به حریم شخصی

اکثر مال باختگان بعد از وقوع حادثه به فکر استفاده از دزدگیر اماکن می افتند.

پس بهترین زمان برای اقدام به تهیه و نصب دزدگیر اماکن قبل از وقوع حادثه میباشد.علاوه بر اینکه وجود دزدگیر علاوه بر امنیت مالی امنیت روانی مصرف کننده را نیز به همراه دارد.

نصب دزدگیر اماکن و کاهش سرقت

وظیفه سیستم های هشدار دهنده برقراری امنیت در محیط و هشدار ورود غیر مجاز به محل از طریق آژیر و شماره گیری اتوماتیک است. بر طبق آمار، دستبرد به محیط هایی که به دزدگیر اماکن و سنسور های تشخیص حرکت مجهز هستند خیلی کمتر از محیط هایی است که از هیچ سیستم هشدار دهنده ای استفاده نمیکنند. همه ما حداقل یک بار در عمر خود تجربه سرقت از وسایل خانه خود و یا اقوام و دوستان را تجربه کرده ایم. سارقین در بدو ورود به محیط سعی دارند در کوتاه ترین زمان به پول و اشیا قیمتی و جواهر آلات دسترسی پیدا کنند و اینجاست که نصب یک سیستم اعلام سرقت در محیط و قرار گیری سنسورهای تشخیص حرکت مقابل درب ها و پنجره ها تضمین کننده تشخیص ورود غیر مجاز و واکنش سریع طی یک پیام تلفنی و هشدار صوتی از طریق بلندگوها خواهد بود.

واحد پشتیبانی با اعزام تیم کارشناسان به محل و بعد از دادن مشاوره های لازم با هزینه های مقرون به صرفه نسبت به نصب , ارتقا و یا سرویس سیستم اقدام می نمایند.

_کارشناسان مجرب , ماهر, آموزش دیده و  آشنا به علم روز دنیا امنیت سیستم های خانگی, اداری و  شما را تامین مینمایند.

_هزینه انجام کار بسته به تعداد دوربین های استفاده شده ,نوع وکیفیت تجهیزات متغیر میباشد.

_شما پس از ثبت سفارش  و درج مشخصات خود در قسمت پایین کارشناسان مربوطه  در سریعترین زمان ممکن با شما تماس برقرار خواهد کرد.

 

ثبت سفارش