در دنیای امروز متخصصین و کارفرمایان محترم به اهمیت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی ( دکوراسیون اداری دکوراسیون مغازه دکوراسیون خانه ) پی برده اند و توجه خود را به آن معطوف کرده اند. همه ما به این امر واقفیم که اجرای یک دکور خوب تا چه حد بر زیبایی و استفاده بهینه از محیط تاثیر گذار است. با افتخار اعلام میداریم با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آمادگی خدمت رسانی و ارایه خدمات با هدف بالا بردن سطح کیفی و زیبایی محیط شما در زمینه ی مسکونی تجاری, اداری و سایر فضاهای عملکردی میباشیم. ما با در اختیار داشتن کادری متخصص و با تجربه در زمینه ی طراحی معماری و دکوراسیون توانایی ارایه خدمات برای شما بزرگوان را مطابق با سلیقه شما با توجه به استانداردها و ضوابط معماری را داریم و می توانیم اجرای پیچیده ترین طرح ها و دکورها با بهترین کیفیت و با مناسب ترین هزینه را بر عهده بگیریم.همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید در قسمت تماس با ما خواسته های خود را مطرح کنید و با مشاورین ما در ارتباط باشید .و از آنجاییکه خدمات طراحی داخلی و دکوراسیون چندین شاخه فنی و مهندسی از جمله معماری نور , تاسیسات ساختمان ,طراحی پرده  ,طراحی در و پنجره , طراحی کابینت ,اجرای دیوارپوش ,کف پوش سقف کاذب و …  را در بر میگیرد خدمات مشتریان کرمان با بهره بردن از متخصصین  و مجربین این شاخه ها خدمات خود در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون واحدهای مسکونی اداری و تجاری را به شرح ذیل ارایه مینماید.

 

 

بطور کلی خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی شامل:

  • بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط مسکونی ،تجاری ،اداری و..

  • طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی منزل

  • طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه

 

 

 

 خدمات  طراحی و دکوراسیون موارد زیر را در بر میگیرد:

  1. اجرای کفپوش
  2. اجرای دیوار پوش
  3. اجرای تاسیسات ساختمان
  4. سیم کشی و نصب تجهیزات برقی ساختمان
  5. نصب سقف کاذب
  6. کاغذ دیواری یا نقاشی دیوار
  7. اجرای کابینت
  8. اجرای در و پنجره
  9. طراحی و نصب پرده
  10. طراحی میز ,مبلمان و چیدمان اشیا
  11. طراحی اتاق خواب هال پذیرایی اتاق کودک کنفرانس و جلسه

خدمات مشتریان کرمان با بهره گیری از نیروهای مجرب، متخصص و متعهد، پس ازاندازه گیریهای ابعاد محل و ارائه طرح ها و الگوهای اجراشده  با طراحی سه بعدی، شمایی ازکار را در اختیارتان می گذارد. طراحی سه بعدی امکان تغییر دارد و می توانید جزئیات را بطور دلخواه تغییر دهید.

نحوه ارائه خدمات در خدمات مشتریان کرمان :

جهت بهره مندی از خدمات نصب و مشاوره  مربوط به لطفا سفارش خود را ثبت فرمایید.

شما پس از ثبت سفارش و درج مشخصات خود در قسمت پایین در بازه زمانی [9الی 13] روزهای شنبه تا پنجشنبه کارشناس مربوطه در سریعترین زمان ممکن با شما تماس برقرار خواهد نمود و نسبت به ارائه خدمات و طرح های مورد نظر با شما هماهنگی های لازم را بعمل میآورد.

ثبت سفارش