با توجه به اپیدمیک و همه گیر شدن ویروس کرونا در ایران و بیشتر شهرها, اگرچه دولت به صورت رسمی شهری را قرنطینه نکرده است اما بسیاری از شهروندان برای حفظ سلامتی  خود ترجیح داده اند که در خانه بمانند. رویه ای که به نظر درست می آید چون که تعداد مبتلایان به کرونا در کشورمان روزانه روند صعودی دارد , و از آنجاییکه شاید با ماندن در خانه برای برطرف کردن نیازهای روزمره خود دچار مشکل شوید خدمات مشتریان کرمان جهت رفاه حال ,کاهش نگرانی و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اقدام به راه اندازی این سامانه بطور آنلاین نموده است که کلیه خدمات خرید مربوط به ما یحتاج منزل را  با نیروهای امین و مسئولیت پذیر تقبل نموده است.

نحوه ارائه خدمات در خدمات مشتریان کرمان :

جهت بهره مندی از خدمات مربوطه لطفا سفارش خود را ثبت فرمایید.

همشهریان عزیز کرمانی میتوانند با کلیک روی  منوی فروشگاه وارد آن شده و سفارش خرید خود را ثبت نمایند و در صوت یافت نشدن کالا موردنظر میتوانند آن را بصورت دستی در همین صفحه در قسمت توضیحات سفارش دهند

پس از ثبت سفارش و درج مشخصات خود در قسمت پایین در بازه زمانی [1الی24] روزهای شنبه تا پنجشنبه یک پیش فاکتور از اقلام سفارش داده شما تهیه و از طریق شبکه های مجازی برای شما ارسال میشود پس از تایید پیش فاکتور  توسط مشتری اقلام خریداری شده به آدرس ایشان ارسال میشود.

( اگر کالا موردنظر در فروشگاه سایت موجود نباشد و یا برچسب قیمت نداشته باشد سفارش خرید خود را در قسمت توضیحات  بصورت دستی ثبت نمایید)

 

ثبت سفارش