خدمات مشتریان کرمان با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده مجموعه خدمات اتوماشین  (مدیریت سابق نمایندگی پروتون و کیا ) بطور 24ساعته   کلیه خدمات مربوط به موتور و تنظیم موتور  انواع اتومبیل های داخلی وخارجی  را ارایه مینماید و این امکان را برای مشتریان بوجود میآورند که بطور آنلاین از چگونگی انجام تعمیرات و پیشرفت کار با پوشش دوربین های مدار بسته تعبیه شده در محل تعمیر گاه با خبر شوند .

 

 

خدمات موتور انواع خودرو شامل:

بررسی مشکلات موتور به معنای چک کردن قطعات مختلفی برای اتومبیل های مختلف است، اما معمولا این شامل تعویض شمع، بازرسی سیم برق سوپاپ، تنظیم تسمه تایم، بازرسی کاملی از تشخیصی قطعات موتور و جایگزینی فیلترهای هوا و سوخت فیلترها در صورت لزوم است.تعمیر و نگهداری موتور برای عملکرد و طول عمر وسیله نقلیه حیاتی است. بعضی از خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه مانند تغییرات روغن باید به طور مرتب انجام شود و اجزای مهم مانند شمع های ماشین، کمربندهای زمان بندی، انژکتور، واشر سرسیلندر و سیم های احتراق / کابل ها باید به طور منظم بررسی شوند. هنگامی که تعمیرات موتور مورد نیاز است یا قطعات فرسوده باید جایگزین شوند، به تماس با کارشناسان خودرو توجه داشته باشید.بی توجهی و عدم مراقبت از موتور ممکن است آسیب خیلی بدی به این قطعه مهم وارد کند که کل موتور نیاز به جایگزینی دارد.

فواید تنظیم موتور خودرو چیست؟

  • بهبود کارکرد موتور و عملکرد آن
  • کاهش مصرف سوخت
  • افزایش شتاب اتومبیل
  • کاهش صدا و گرمای موتور
  • کاهش آلایندگی و دود خرورجی از اگزوز
  • طول عمر بیشتر موتور و قطعات مکانیکی و الکترونیکی

 

با توجه به دقت و کیفیت ساخت موتور ماشین‌های خارجی، تعمیر انواع موتورهای خارجی  این خودروها نیازمند استاد کارانی است که علاوه بر مهارت بالا، از این خودروها و تکنولوژی‌های به کار رفته درآن‌ها شناخت کامل و کافی داشته باشند.

 

همشهریان کرمانی به محض مواجه شدن با هر نوع عیب و نقصی در سیستم و عملکرد خودرو کافیست سفارش بازدید خودرو خود را در بازه زمانی[9 الی 19]  روزهای شنبه تا پنج شنبه ثبت نمایند بلافاصله کارشناس مربوطه با ایشان تماس گرفته و پس از هماهنگی ها چنانچه عیب مربوطه در محل قابل رفع نباشد خودرو به تعمیرگاه انتقال داده میشود.

 

 

ثبت سفارش